مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-04اقتصادي

6000 پرونده فرار مالیاتی در استان همدان تشکیل شد


سیدناصر محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهبود فضای کسب و کار گفت: یکی از اولویت های وزارت اقتصاد و دارایی بهبود فضای کسب و کار است.

وی با بیان اینکه در همین راستا کارگروه بهبود فضای کسب و کار در استان همدان تشکیل شده و خروجی آن نیز خوب بوده است، گفت: رتبه کسب و کار استان همدان از 23 به 11 ارتقا یافته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اظهار داشت: شناسایی فرایند ها و مقررات مخل کسب و کار در کارگروه پایش کسب و کار به صورت مستمر انجام می شود و در این زمینه قوانین مخل کسب و کار در زمینه های مالیاتی، گمرکی و مواردی از این قبیل شناسایی می شود تا در زمینه رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار موفق عمل کنیم.

محمودی از ضرورت توجه به بخش خصوصی سخن گفت و با بیان اینکه یکی از محورهای عملیاتی وزارت اقتصاد و دارایی توسعه و توانمند سازی بخش خصوصی است و در همین راستا مرکز توسعه خدمات سرمایه گذاری در استان همدان تشکیل شده است و از سال 93 فعال است، گفت: در این مرکز دستگاه های اثرگذار و فرابخشی نماینده فعال دارند.

افزون بر 94 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان همدان انجام شد وی با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری استان همدان در بعد خارجی شناسایی شده و روند رو به رشد دارد، گفت: رشد سرمایه گذاری خارجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 پرونده فرار مالیاتی در استان همدان تشکیل شد

6000 پرونده فرار مالیاتی در استان همدان تشکیل شد