مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-04ورزشي

تغییر جدول رده بندی لیگ بسکتبال با حذف تیم «توفارقان»


مسئول کمیته داوران فدراسیون بسکتبال گفت: به واسطه کنار رفتن توفارقان، از این پس لیگ برتر با 13 تیم پیگیری شده و تغییراتی هم در جدول اعمال می شود.

- پیام سیفی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حواشی اخیر پیرامون لیگ برتر بسکتبال که به دلیل موضوعات مرتبط با میزبانی توفارقان آذرشهر و انصراف این تیم ایجاد شد، گفت: روز گذشته و در هفته بیست و چهارم این رقابت ها، تیم توفارقان باید در گرگان به مصاف شهرداری این شهر می رفت اما از انجام این دیدار امتناع و در کل در محل مسابقات حاضر نشد.

وی با بیان اینکه غیبت توفارقان برای دیدار با شهرداری گرگان، باعث باخت فنی برای این تیم شد، خاطرنشان کرد: هفته گذشته هم تیم توفارقان در محل دیدار با پتروشیمی بندر امام حاضر نشده بود و به همین دلیل، باخت فنی برای این تیم لحاظ شد.

به این ترتیب، توفارقان طبق قوانین مسابقات و به دلیل دو باخت فنی، از گردونه این رقابت ها کنار گذاشته می شود.

مسئول کمیته داوران فدراسیون بسکتبال با اشاره به اعلام انصراف توفارقان از لیگ برتر تصریح کرد: تا پیش از دیدارهای هفته بیست و چهارم، نامه ای مبنی بر انصراف این تیم به دست ما نرسیده بود اما برای کنار گذاشتن توفارقان از جدول مسابقات، نیازی به این نامه نداریم چرا که در حال حاضر این تیم با دو باخت فنی، حق ادامه حضور در رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر جدول رده بندی لیگ بسکتبال با حذف تیم «توفارقان»

تغییر جدول رده بندی لیگ بسکتبال با حذف تیم «توفارقان»