مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-04سياسي

طرح های اقتصادی دهه فجر در کلاله و ایجاد اشتغال برای 61 نفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا ، علی اصغر بیانی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در کلاله افزود: همزمان با برگزاری جشن های دهه فجر و آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی و بهره برداری از 106 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان آغاز میشود.

وی ادامه داد: علاوه بر افتتاح 75 پروژه، عملیات اجرایی 31 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر362 میلیارد و 470میلیون ریال نیز در ایام دهه فجر آغاز می شود.

بیانی در ادامه به پروژه های مهمی که در ایام الله دهه فجر در شهرستان کلاله به بهره برداری می رسند اشاره کرد و گفت: گلخانه هشت هزار متر مربعی که به وسیله یک بانوی کارآفرین کلاله ای احداث شده، یک واحد دامداری 50 راسی گاو شیری و 165 واحد مسکونی روستایی از جمله طرح های مهمی هستند که بهره برداری از انها آغاز می شود.

فرماندار کلاله همچنین اظهار داشت: آبرسانی به روستای حاجی بیگ جدید از توابع بخش پیشکمر این شهرستان، احداث خط انتقال پروژه آبرسانی به هشت روستای دوردست و کوهستانی دهستان تمران از بخش مرکزی کلاله نیز از طرح های مهمی هستند که عملیات اجرایی این پروژه ها به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز می شود.

شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اقتصادی دهه فجر در کلاله و ایجاد اشتغال برای 61 نفر

طرح های اقتصادی دهه فجر در کلاله و ایجاد اشتغال برای 61 نفر