مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-04اقتصادي

سند جامع «مقابله با تعارض منافع» تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاددانشگاهی، مراسم انعقاد این تفاهم نامه، امروز (سه شنبه، 15 بهمن ماه) با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، - تفاهم نامه همکاری های سه جانبه میان جهاددانشگاهی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجلس در زمینه بررسی ایجاد تعارض منافع و تاثیر آن بر رفاه اجتماعی و تدوین سند مقابله با تعارض منافع منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاددانشگاهی، مراسم انعقاد این تفاهم نامه، امروز (سه شنبه، 15 بهمن ماه) با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر محمد قاسمی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و دکتر مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس در سالن کنفرانس دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

تعارض منافع یکی از ریشه های فساد و تضعیف شاخص های رفاهی است که پیامد های منفی عمیقی بر ابعاد زندگی اقتصادی و اجتماعی به جای می گذارد.

برای مقابله با تعارض منافع برخی نمایندگان مجلس طرحی با عنوان مدیریت تعارض منافع تهیه کردند که در تاریخ 20 اسفند 1397 توسط هیات رییسه ی مجلس اعلام وصول شده است.

دولت نیز در تاریخ 4 آذر 1398 لایحه ای را با عنوان نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی به مجلس ارایه داده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع «مقابله با تعارض منافع» تدوین می شود

سند جامع «مقابله با تعارض منافع» تدوین می شود