مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 12:302020-02-04سياسي

تفاهم نامه جهاد دانشگاهی، وزارت تعاون و مجلس منعقد شد


تفاهم نامه  سه جانبه میان جهاددانشگاهی، وزارت تعاون و مجلس در زمینه  بررسی ایجاد تعارض منافع و تاثیر آن بر رفاه اجتماعی و تدوین سند مقابله با تعارض منافع منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، مراسم انعقاد سه جانبه میان جهاددانشگاهی، وزارت تعاون و مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر محمد قاسمی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و دکتر مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس در سالن کنفرانس دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

تعارض منافع یکی از ریشه های فساد و تضعیف شاخص های رفاهی است که پیامدهای منفی عمیقی بر ابعاد زندگی اقتصادی و اجتماعی به جای می گذارد.

برای مقابله با تعارض منافع برخی نمایندگان مجلس طرحی با عنوان مدیریت تعارض منافع تهیه کردند که در تاریخ 20 اسفند 1397 توسط هیات رییسه مجلس اعلام وصول شده است.

دولت نیز در تاریخ 4 آذر 1398 لایحه ای را با عنوان نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی به مجلس ارایه داده است؛ بنابراین مسئله تعارض منافع به سبب پیامدهای متعدد ذکرشده، دغدغه ی مشترک مجلس و دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه جهاد دانشگاهی، وزارت تعاون و مجلس منعقد شد

تفاهم نامه جهاد دانشگاهی، وزارت تعاون و مجلس منعقد شد