مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 15:402020-02-04سياسي

امکان تجمیع آرا به صورت الکترونیکی در انتخابات اسفند ماه


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان خراسان رضوی گفت: امکان تجمیع در سامانه جامع انتخابات در قالب صورت جلسه های ارسالی وجود دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان خراسان رضوی گفت: امکان تجمیع در سامانه جامع انتخابات در قالب صورت جلسه های ارسالی وجود دارد.

رضا روح بخش در نشست خبری ستاد انتخابات استان خراسان رضوی با محوریت معرفی دستگاه احراز هویت برخط در جمع خبرنگاران در خصوص روش کار این دستگاه اظهار کرد: نحوه کار به این شکل است که دستگاه از طریق سه مسیر به بانک اطلاعاتی وزارت کشور متصل می شود و فرد رای دهنده را احراز هویت می کند و به نحوی علاوه بر کنترل های چشمی و سنتی که از قبل بوده به صورت الکترونیکی از رای های تکراری، استفاده از شناسنامه های فوتی و رای دادن افراد زیر سن قانونی جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: این دستگاه جایگزین تمام دستگاه هایی مانند لپ تاپ که قبلا در شعبه ها مستقر می کردیم، می شود و به تعداد مورد نیاز تهیه شده است.

کاربران مجری و ناظرین توامان با توجه به سطوح دسترسی که برای آن ها تعبیه شده است، می توانند از این دستگاه استفاده کنند برخی از کارها نیاز به تایید ناظر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تجمیع آرا به صورت الکترونیکی در انتخابات اسفند ماه

امکان تجمیع آرا به صورت الکترونیکی در انتخابات اسفند ماه