مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-05سياسي

مختومه شدن بیش از 2500 پرونده قضایی معوق در قزوین


با صدور دستورالعمل کاهش پرونده های معوق کارگروه رسیدگی به این پرونده ها در استان قزوین تشکیل شد.

- مرکز قزوین، حجت الاسلام قدرتی، رییس دادگستری کل استان قزوین گفت: نظر به ضرورت رفع اطاله دادرسی در محاکم قضایی و بر اساس دستورالعمل ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به پرونده های معوق و تعیین تکلیف فوری آنها، کارکنان دستگاه قضایی استان اعم از کارمندان قضایی و اداری ضمن صدور بخشنامه مرتبط مکلف شدند از ابتدای بهمن ماه سالجاری حداقل 4 روز در هفته در خارج از ساعات اداری جهت بررسی و تعیین تکلیف پرونده های مسن و معوق در محل کار خود حضور یابند.

رییس کل دادگستری استان ضمن اشاره به فوریت اجرای این دستورالعمل گفت: به محض وصول دستورالعمل صادره از سوی ریاست معظم قوه قضاییه کارگروه رسیدگی به پرونده های معوق و مسن در استان تشکیل و بررسی های لازم انجام و رسیدگی جهادی به پرونده ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به آمار رسیدگی به پرونده های معوق طی یک ماهه اخیر خوشبختانه با توجه به تمهیدات مدیریتی و همکاری همه جانبه کارمندان دستگاه قضایی استان شاهد افزایش 20 درصدی مختومه شدن این قبیل پرونده ها بوده ایم.

مقام ارشد قضایی استان تصریح نمود: قبل از صدور دستوالعمل رسیدگی به پرونده های معوق، 12 هزار و 910 پرونده معوق از اول مهر ماه 98


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختومه شدن بیش از 2500 پرونده قضایی معوق در قزوین

مختومه شدن بیش از 2500 پرونده قضایی معوق در قزوین