مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-05سياسي

توضیحات رییس دفتر رییس‎جمهور در رابطه با فایل صوتی منتشر شده از برج مراقبت


این فایل صوتی تخصصی بود، ما روز گذشته جلسه ای با متخصصین و سازمان هوایی کشور داشتیم آنان گفتند هواپیمای آسمان می خواسته در آن ساعت در فرودگاه مهرآباد بنشیند و در زمان حادثه در کرج بوده است از آن جا نوری را نوری را می بیند و حدس .

- روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران درباره سفر جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران گفت: ایشان روز دوشنبه سفری به تهران داشتند و در این سفر با آقای دکتر ظریف، آقای لاریجانی و ریاست محترم جمهوری دیدارهایی داشتند.

وی با بیان اینکه این سفر به خواست خود ایشان بوده، گفت: با توجه به اینکه ایشان اخیراً منصوب شده با توجه به شرایطی که پیش آمده بود و مواضعی که ما اتخاذ کرده بودیم -به ویژه تصمیم گام پنجم که تصمیم بسیار مهمی بود- اروپایی ها به هر دلیل علاقه مند بودند عکس العمل نشان بدهند که مواضع ایران در قبال آن مواضع محکم و قاطعی بود.

رییس دفتر رییس جمهوری مذاکرات مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: نکته اولی که آقای بورل مطرح کردند این بود که قبول کردند که اروپایی ها با خروج آمریکا از برجام به تعهداتی که داشتند، نتوانستند پایبند بمانند و به آن عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس دفتر رییس‎جمهور در رابطه با فایل صوتی منتشر شده از برج مراقبت

توضیحات رییس دفتر رییس‎جمهور در رابطه با فایل صوتی منتشر شده از برج مراقبت