مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-05سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات


مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از مهم ترین وظایف مردم است.

- مرکز کردستان، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پنجمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شدگفت: افراد متعهد معتقد و توانمند برای کسب نمایندگی مردم باید تأیید صلاحیت شوند.

آیت الله سید محمدحسینی شاهرودی اعلام دلیل رد صلاحیت کاندیدا ها به صورت شفاف را ضروری دانست و گفت: باید از همان زمان ثبت نام اجازه ورود افرادی که شرایط و صلاحیت کاندیدایی ندارند، داده نشود تا در مراحل بعد نیاز به حذف آن ها نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه برخی مشکلات و آسیب ها در جامعه ما به خاطر دور شدن از دستورات دینی است گفت: همه باید در مسیر ترویج معروفات و مقابله با منکرات گام برداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان هم در این جلسه به موضوع انتخابات و آمادگی استان برای برگزاری هرچه باشکوه این حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: مسولان باید زمینه شرکت هر چه بیشتر مردم را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند .

حسین خوش اقبال با اشاره به وحدتی که بعد از شهادت شهید سلیمانی در کشور شکل گرفت گفت: بعد از 41 سال از انقلاب با شهادت شهید سلیمانی مردم با حضور خود در صحنه نشان دادند همچنان پای نظام و متعهد به آرمان های امام راحل و رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات

مشارکت حداکثری در انتخابات