مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 09:352020-02-05سياسي

تبیین راهبرد های سردار سلیمانی برای وحدت و تعامل میان ملت های مسلمان در جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عامری دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی در حاشیه برگزاری هم اندیشی تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی در توسعه عدالت، - دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی در حاشیه برگزاری هم اندیشی تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی در توسعه عدالت، امنیت و صلح منطقه ای و جهانی بر اقدامات و راهبرد های سردار سلیمانی برای وحدت و تعامل میان ملت های مسلمان و منطقه تاکید نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عامری دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی در حاشیه برگزاری هم اندیشی تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی در توسعه عدالت، امنیت و صلح منطقه ای و جهانی بر اقدامات و راهبرد های سردار سلیمانی برای وحدت و تعامل میان ملت های مسلمان و منطقه تاکید نمود.

وی در ادامه گفت: آیین حیات بخش اسلام، پیام آور عدالت و امنیت برای انسان ها است؛ برخورداری از عدالت، حق بر صلح و آزادی و آرامش یکی از اصلی ترین حقوق فردی و اجتماعی است که برای انسان ها مقرر گردیده است.

دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی افزود: متأسفانه قدرت های سلطه گر و چپاولگران بین المللی با استفاده ی ابزاری از مفاهیم صلح و عدالت تامین کننده منافع استعماری خویش بوده و منافع خود را منافع کل بشریت می دانند و یکی از دلایل اصلی ناپایداری صلح در کشور های دنیا، بی توجهی و زیر پا نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین راهبرد های سردار سلیمانی برای وحدت و تعامل میان ملت های مسلمان در جهان

تبیین راهبرد های سردار سلیمانی برای وحدت و تعامل میان ملت های مسلمان در جهان