مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 18:452020-02-05ورزشي

پایان اردوی تیم ملی آبهای آرام ایران در جزیره قشم


ملی پوشان آبهای آرام ایران که خود را برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آماده می کنند به تمریناتشان در جزیره زیبای قشم پایان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اردوی آماده سازی تیم ملی آبهای آرام مردان ایران که با حمایت های منطقه آزاد قشم در این جزیره برگزار شد به پایان رسید و ملی پوشان به کار خود در این مرحله از تمرین پایان دادند.

8 قایقران در بخش کایاک و کانو و 2 ورزشکار پاراکانو قایقرانان حاضر در این اردو بودند که زیر نظر ایرج اقلیمی مربی تیم ملی آبهای آرام تمرینات خود را انجام دادند.

پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان، امین بوداغی از مازندران و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک، عادل مجللی از گلستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی و اسلام جاهدی از هرمزگان و مسعود قیصری از تهران در بخش پاراکانو ترکیب تیم ملی آبهای آرام در این اردو را تشکیل دادند.

با به پایان رسیدن این اردو ملی پوشان برای حضور در تست نهایی انتخابی تیم ملی آماده می شوند.

با هماهنگی های فدراسیون و کادرفنی قرار است 6 اسفند این تست برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک برگزار شود و پس از آن نفرات انتخاب شده در دریاچه آزادی تمریناتشان را آغاز می کنند و تا زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اردوی تیم ملی آبهای آرام ایران در جزیره قشم

پایان اردوی تیم ملی آبهای آرام ایران در جزیره قشم