مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 05:002020-02-06فرهنگي

برنامه کنسرت ها در هفته آتی اعلام شد/ یک قدم مانده به «فجر»


تعدادی از گروه ها و خوانندگان شناخته شده موسیقی در سبک های مختلف یک هفته مانده به آغاز ماراتن جشنواره موسیقی فجر در تالارهای مختلف تهران و شهرستان ها به اجرای برنامه می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در هفته پیش رو تعدادی از گروه های موسیقی در تالارهای مختلف تهران و شهرستان به اجرای برنامه می پردازند.

این در حالی است که از روز چهارشنبه 23 بهمن ماه نیز زنگ اجراهای پیش بینی شده در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صدا در می آید تا بهمن ماه 98 تبدیل به یکی از شلوغ ترین ماه های سال در عرصه اجراهای زنده حوزه موسیقی شود.

طبق آخرین اطلاعات و برنامه های اعلام شده از سوی سامانه های رسمی فروش اینترنتی فروش بلیت، برنامه کنسرت های تهران و شهرستان ها از تاریخ پنجشنبه 17 بهمن تا پایان روز پنجشنبه 24 بهمن به ترتیب زیر اعلام شده است.

*کنسرت های موسیقی ایرانی، موسیقی کلاسیک، موسیقی نواحی و موسیقی تلفیقی - کنسرت گروه دنگ دار به سرپرستی علی مومیوند و خوانندگی حسین علیشاپور – پنجشنبه 17 بهمن – ساعت 20 – فرهنگسرای بوعلی سینا همدان - کنسرت گروه زهی - پنجشنبه 17 بهمن – ساعت 21 – تالار مهر حوزه هنری - کنسرت گروه گلهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه کنسرت ها در هفته آتی اعلام شد/ یک قدم مانده به «فجر»

برنامه کنسرت ها در هفته آتی اعلام شد/ یک قدم مانده به «فجر»