مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-06اقتصادي

بخش LDR بیمارستان تامین اجتماعی سنندج افتتاح شد


معاون درمان تامین اجتماعی کردستان روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: طرح تغییر کاربری بلوک زایمان بر اساس الگوی LDR بیمارستان تامین اجتماعی سنندج با 17 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ایجاد شده که شامل 15 میلیارد ریال برای توسعه و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای تجهیزات پزشکی است.

هوشنگ فولادی اظهار داشت: این بخش به مساحت 515 مترمربع دارای پنج اتاق زایمان و یک اتاق ایزوله است که با تغییرات ایجاد شده در آن ارتباط منطقی و استاندارد فضای بلوک زایمان و بخش NICU (مراقبت های ویژه نوزادان) ایجاد و بر این اساس مشکل انتقال نوزادان به بخش مذکور در صورت نیاز مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: این طرح با توجه به سیاست های طرح تحول نظام سلامت در راستای ارتقای سلامت مادران، افزایش جمعیت و افزایش زایمان طبیعی طرح احداث بخش های LDR در بیمارستان تامین اجتماعی سنندج اجرایی شد.

فولادی در تعریف بخش LDR یادآور شد: این بخش به مکان هایی در زایشگاه ها گفته می شود که هر مادر در فضایی با امکانات رفاهی و بهداشتی جداگانه از تخت های بستری با حفظ حریم خصوصی هنگام زایمان طبیعی استفاده می کند.

معاون درمان تامین اجتماعی سنندج تاکید کرد: در این بخش ها شرایط زایمان فیزیولوژیک و زایمان بدون درد برای مادر فراهم می شود و به زایمان طبیعی مادران کمک بسزایی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش LDR بیمارستان تامین اجتماعی سنندج افتتاح شد

بخش LDR بیمارستان تامین اجتماعی سنندج افتتاح شد