مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-06پزشكي

کاهش جرم با راه اندازی بانک هویت ژنتیک


معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی کشور راه اندازی بانک هویت ژنتیکی ایران را یکی از اقدامات سازمان پزشکی قانونی برای کاهش ارتکاب جرم دانست.

- معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشکی قانونی کشور راه اندازی بانک هویت ژنتیکی ایران را یکی از اقدامات سازمان پزشکی قانونی برای کاهش ارتکاب جرم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین مهدوی در همایش پزشکی قانونی در مسیر مرجعیت علمی که امروز در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: مرجعیت علمی به معنای مراجعه سایر کشورها به منابع علمی تولید شده از سوی دانشمندان و متخصصان ایرانی است و ما باید میزان این مراجعات را در کشورمان و در سطح جهان افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه این مراجعات نشان می دهد که ایران و دانشمندان ایرانی افرادی صاحب سبک در علوم هستند، گفت: محورهای این همایش پزشکی قانونی و تعامل بین رشته ای، نقش پزشکی قانونی در آموزش پزشکی و طب ساز ساختن پزشکی قانونی و مرجعیت حیطه داری است.

دبیر علمی همایش پزشکی قانونی در مسیر مرجعیت علمی با بیان اینکه پزشکی قانونی در سطح کشور و منطقه در زمینه های بسیار مهم و کلیدی دارای شرایط رسیدن به مرجعیت علمی است، گفت: همچنین در بسیاری از این زمینه ها پزشکی قانونی مرجعیت علمی خود را نیز به دست آورده است و در مسیرهای باقی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جرم با راه اندازی بانک هویت ژنتیک

کاهش جرم با راه اندازی بانک هویت ژنتیک