مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 14:152020-02-06ورزشي

بیژن حیدری روانشناسانه دربی 91 را سوت زد/گل علیپور سالم بود


کارشناس داوری فوتبال کشور با اشابه به قضاوت خوب دربی گفت: بیژن حیدری روانشناسانه دربی 91 را سوت زد.

- نوذر رودنیل در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص نقد داوری بیژن حیدری و کمک های وی در دربی 91 تهران اظهار کرد: اول این که داور و تیم داوری در کل نمره قبولی از این بازی گرفتند.

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: در این بازی دکتر بیژن حیدری بیشتر از این که به عنوان یک داور در بازی حضور داشته باشد مثل یک روانشناس عمل کرد و توانست بازی را به خوبی اداره کند هر چند که باید به بازیکنان دو تیم بابت بازی خوب و جوانمردانه خودشان تبریک گفت.

رودنیل در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص نقد داوری دربی 91 گفت: همه گل های بازی سالم بود هر چند که در ابتدا احساس می شد گل علی علیپور آفساید باشد اما با دیدن چند باره صحنه گل مشخص شد که گل او هیچ مشکلی نداشته است.

وی با بیان این که در این بازی اخطارهایی که داد شد و خطاهایی هم که گرفته شد درست و صحیح بودند افزود: اگر داور می خواست قانون را به معنای اتم و اکمل خود در بازی اجرا کند باید دو بازیکن از بازی اخراج می شدند که یکی از آن ها اوساگانا بود این بازیکن در صحنه ای که توپ را بیرون زد مستحق کارت زرد بود و بعد از آن هم یک کارت گرفت که باید در مجموع اخراج می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیژن حیدری روانشناسانه دربی 91 را سوت زد/گل علیپور سالم بود

بیژن حیدری روانشناسانه دربی 91 را سوت زد/گل علیپور سالم بود