مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 09:552020-02-07فناوري

مشکل بلیت فروشی الکترونیکی داربی چه بود؟


مدیر پروژه های گیت های الکترونیک ورزشگاه ها می گوید، 70 درصد فروش بلیت الکترونیکی داربی 91 پایتخت با گوشی موبایل و اینترنت همراه انجام شده است.

- مدیر پروژه های گیت های الکترونیک ورزشگاه ها می گوید، 70 درصد فروش بلیت الکترونیکی داربی 91 پایتخت با گوشی موبایل و اینترنت همراه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر انتظارخیر مدیر پروژه های گیت های الکترونیک ورزشگاه ها در خصوص مشکلاتی که مبنی بر فروش بلیت الکترونیکی داربی پیش آمده بود، گفت: ما در دو شب آخر به خاطر مشکلاتی که پیش آمده بود خیلی اذیت شدیم اما با تمهیداتی که انجام شد این مشکلات برطرف شد.

از بحث فروش کاغذی بلیت دلخور هستیم.

در رابطه با فروش بلیت الکترونیکی خیلی زحمت کشیده شده اما بازهم شاهد بودیم بلیت پرینت شده در دست تماشاگران بود.

او ادامه داد: ما با ثبت احوال هم صحبت کردیم، یک مقدار از بحث بلیت فروشی مربوط به اداره ثبت احوال است که بحث کارت ملی و هویت تماشاگران را بر عهده دارد.

با وجود مشکلاتی که وجود داشت، در جهت رفاه حال مردم برای ورود به استادیوم یا پرینت کارت بلیت، کارت ملی یا کد بلیت را از تماشاگران خواستیم.

انتظارخیر در خصوص بلیت فروشی داربی 91 پایتخت گفت: بلیت فروشی از روز دوشنبه شروع شد و ما سه شنبه ظهر متوجه شدیم که ترافیک 12 میلیونی پشت سایت وجود دارد و دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بلیت فروشی الکترونیکی داربی چه بود؟

مشکل بلیت فروشی الکترونیکی داربی چه بود؟