مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-07سياسي

پایان کار چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف


اختتامیه چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با معرفی 22 محصول فناور در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

- اختتامیه چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با معرفی 22 محصول فناور در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی از سوی پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علم و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری روز پنج شنبه 17 بهمن ماه برگزار شد.

در ابتدای این برنامه مهندس هادی اسدی، رییس کمیته اجرایی جشنواره گفت: دانشگاه صنعتی شریف اتفاق بزرگی را در نوآوری رقم زده است و در دل شرکت های بزرگ نفوذ می کند و توسعه محصول جدید را مورد بررسی قرار می دهد و فرآیند ثبت ایده را پیش می برد.

رییس کمیته اجرایی این رویداد گفت: یکی از کارهای مهمی که در این راه انجام داده ایم مستندسازی است و شرکت های بزرگی از این طرح استقبال کرده اند.

وی به مزیت های این جشنواره اشاره کرد و گفت: ایجاد جایگاه ویژه اقتصادی در بازار، کمک به ایجاد فرآیندهای نوآوری محصول مشتری محور و دریافت گزارش بررسی فرآیند نوآوری محصول از جمله مهم ترین این مزیت ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف

پایان کار چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف