مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 08:052020-02-08سياسي

ایجاد هیات منصفه‏ های اقتصادی در شرایط تحریمی ضرورت دارد


رییس اتاق بازرگانی بندر بوشهر روز شنبه در نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود: بدین منظور لازم است عرف و شرایط حاضر در کنار قانون لحاظ شود که در این ارتباط ایجاد هیات منصفه‎ها متشکل از خوشنام های اقتصادی حائز اهمیت ویژه است.

وی بیان کرد: اعضای این هیات می توانند به عنوان مشاوران قضات و دادگاه دیده شوند تا عرف و شرایط حاضر در نظر گرفته شود.

گزدرازی ادامه داد: اتاق بازرگانی بندر بوشهر نیز آمادگی خود را برای ایجاد یک شعبه دادگاه اقتصادی به منظور رسیدگی به پرونده های این بخش اعلام می ‎دارد.

وی گفت: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی مشاوره سه قوه کشور است انتظار می‎رود که در همه ارکان قوه قضاییه نظرات بخش خصوصی در حوزه، صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی نیز مورد توجه قرار گیرد.

گزدرازی ادامه داد: در همین ارتباط با توجه به اینکه محیط کسب و کار توسط اتاق بازرگانی مورد پایش قرار می گیرد باید دیدگاه ‏های آن در دستور کار قرار گیرد زیرا به طور قطع تاثیرگذار و تا حدودی باعث نجات فعالان اقتصادی کل کشور از خود تحریمی می شود.

وی یادآور شد: از جمله این موارد می‏ توان به غیر قابل پیش بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات، دشواری تامین مالی از بانک ها، بی ثباتی سیاست ها، قوانین و مقررات و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هیات منصفه‏ های اقتصادی در شرایط تحریمی ضرورت دارد

ایجاد هیات منصفه‏ های اقتصادی در شرایط تحریمی ضرورت دارد