مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-08سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در 19 بهمن


تاکیدات رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش/ اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «داریوش امان کی»/ اظهارات سفیر چین درباره بازطراحی راکتور اراک و.

- تاکیدات رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش/ اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده داریوش امان کی / اظهارات سفیر چین درباره بازطراحی راکتور اراک و.

در صدر اخبار مورد توجه و پر بازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

باید قوی شویم تا جنگ نشود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبر دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش با فرمانده کل قوا در چهل و یکمین سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در 19 بهمن 57 در صدر اخبار پربازدید امروز بود.

رهبر انقلاب اسلامی در بخشی از بیاناتشان در این دیدار با تأکید بر اینکه ضعیف بودن، دشمن را تشویق به اقدام خواهد کرد، افزودند: برای آنکه جنگ نشود و برای آنکه تهدید تمام شود، باید قوی شد.

*** ارتش بخشی جدایی ناپذیر از انقلاب است به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش همچنین امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه نیروهای مختلف ارتش از همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به بخشی جدایی ناپذیری از انقلاب تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در 19 بهمن

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در 19 بهمن