مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:302020-02-08اقتصادي

ثبت رکورد تولید 440 مگاواتی در نیروگاه شهید سلیمی نکا


مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا از محقق شدن ثبت رکورد ظرفیت تولید 440 مگاواتی به میزان ظرفیت اسمی در واحد یک بخار در این نیروگاه خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا از محقق شدن ثبت رکورد ظرفیت تولید 440 مگاواتی به میزان ظرفیت اسمی در واحد یک بخار در این نیروگاه خبر داد.

محسن نعمتی در نشست خبری که عصر روز شنبه 19 بهمن ماه در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد با اشاره به درصد تحقق انرژی تولیدی 10 ماهه اظهار کرد: این میزان انرژی تولیدی 10 ماهه 78.

4 درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه انرژی تولیدی ناخالص در 10 ماهه سال جاری بیش از 8 میلیارد کیلو وات ساعت بوده است، تصریح کرد: میزان انرژی تولیدی خالص را در این بازه ی زمانی بیش از 7 میلیارد کیلو وات ساعت برآورد می شود.

مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با بیان اینکه تابستان امسال از آب دریا برای تولید انرژی استفاده می کنیم، گفت: 6 میلیون لیتر در شبانه روز آب تولیدی آب شیرین کن خواهد بود و فاز اول آن در اردیبهشت به بهره برداری می رسد.

نعمتی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقا میزان آمادگی و پایداری تولید واحدها در فصول مختلف جهت تامین برق مورد نیاز طی 2 مرحله تعمیرات میان دوره در واحد های بخار گاز،سیکل ترکیبی تعمیرات انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد تولید 440 مگاواتی در نیروگاه شهید سلیمی نکا

ثبت رکورد تولید 440 مگاواتی در نیروگاه شهید سلیمی نکا