مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 13:402020-02-08اقتصادي

5 درصد برق کشور توسط نیروگاه نکا تأمین می شود


مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با اشاره به میزان تولید برق در این مجموعه گفت: 5 درصد برق کشور توسط نیروگاه شهید سلیمی تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن نعمتی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد، درصد تحقق انرژی تولیدی ده ماهه گذشته در نیروگاه شهید سلیمی را بیش از 78 درصد برشمرد و افزود: این مرکز تولیدی با اتکا به ظرفیت های فنی و تخصصی درصدد است با انجام پروژه های بهسازی و بازسازی در واحدهای بخار و سیکل ترکیبی میزان تولید را در پیک مصرف تابستان امسال به حدود 26 مگاوات افزایش دهد که در این راستا طبق پیش بینی ها آمادگی و توان تولید در واحدها این میزان به 42 مگاوات در مقایسه با تابستان سال گذشته ارتقا پیدا کرد.

مدیر عامل نیروگاه شهید سلیمی نکا ثبت رکورد تولید 440 مگاوات به میزان ظرفیت در واحد یک بخاری را از افتخارات این مجموعه یاد کرد و همچنین گفت: تولید یک واحد 40 ساله به ظرفیت نامی کار آسانی نبود ولی خوشبختانه با قابلیت های نیروی انسانی و ظرفیت های مجموعه تولید برق نکا این مهم محقق شد.

نعمتی صرفه جویی هزار میلیارد ریال در هزینه تحصیل انرژی، جوان سازی و بهسازی تجهیزات، استفاده از توان متخصصان و سازندگان داخلی، جلوگیری از خروج ارز، افزایش تولید و بهبود راندمان واحدها، ارتقای آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد برق کشور توسط نیروگاه نکا تأمین می شود

5 درصد برق کشور توسط نیروگاه نکا تأمین می شود