مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 15:502020-02-08اقتصادي

کشاورزان و روستاییان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: روستاییان، عشایر و کشاورزان کارفرما ندارند لذا می توانند با مراجعه به کارگزاری های خراسان رضوی خود را بیمه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود کاظمی، امروز در نشست خبری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی، اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی یکی از چهار صندوق پایه کشور است که زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است، این صندوق جوان ترین صندوق است.

وی ادامه داد: در سال 1380 وقتی بحث تحقق اصل 29 قانون اساسی و گسترش بیمه های اجتماعی در کشور بالا گرفت، از همین رو کارشناسان دریافتند یکی از خلاءهای نظام بیمه ای کشور، عدم گسترش بیمه در میان روستاییان و عشایر است به نحوی که بسیاری از ساکنان روستاها، کشاورزان و عشایر که سهم بالایی در تولید مواد غذایی کشور دارند، تحت پوشش بیمه های اجتماعی قرار نگرفته بودند.

به این ترتیب در اواخر این دوره، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با مصوبه مجلس و دولت تأسیس و این صندوق موظف به برقراری بیمه اجتماعی برای کشاورزان، روستاییان و عشایر شد.

کاظمی در ادامه گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی به حوزه خدمات درمانی راه نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان و روستاییان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند

کشاورزان و روستاییان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند