مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 17:502020-02-08سياسي

ترامپ: حقه «پلوسی» باعث ارتقاء من شد!


رییس جمهوری آمریکا ادعا کرد که حقه رییس مجلس نمایندگان کشورش باعث ارتقائش شده است! - رییس جمهوری آمریکا ادعا کرد که حقه رییس مجلس نمایندگان کشورش باعث ارتقائش شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا امروز شنبه در پیامی توییتری نوشت: حقه استیضاح نانسی پلوسیِ دیوانه (که قبلاً نیز یک بار در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا بازنده شد) باعث شد وضعیت جمهوریخواهان در کنگره و همچنین اوضاع من در نظرسنجی ها ارتقا زیادی داشته باشد، که قابل پیش بینی بود.

این درحالیست که سنای آمریکا چندی پیش و در جریان یک رأی گیری درباره استیضاح رییس جمهوری این کشور، دونالد ترامپ را از هر 2 بند اتهامی تبرئه کرده بود.

بر اساس این گزارش، سنای آمریکا با 52 رأی مقابل 48 رأی ترامپ را از اتهام سو استفاده از قدرت در پرونده اوکراین گیت تبرئه کرد.

نمایندگان سنای آمریکا همچنین با 53 رأی در مقابل 47 رأی در خصوص دومین بند اتهامی ترامپ درباره جلوگیری از اجرای عدالت هم رأی به بی گناهی وی دادند.

روند رأی گیری در خصوص بندهای استیضاح کاملاً به صورت حزبی دنبال شد؛ میت رامنی تنها سناتور جمهوریخواه بود که در خصوص بند اول استیضاح، رأی به گناهکار بودن ترامپ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: حقه «پلوسی» باعث ارتقاء من شد!

ترامپ: حقه «پلوسی» باعث ارتقاء من شد!