مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-09سياسي

هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی نامزدها، ممنوع و جرم است


انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی نامزدها، از صداوسیما، میز خطابه نماز جمعه یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد، - رییس بازرسی انتخابات کشور گفت: انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی نامزدها، از صداوسیما، میز خطابه نماز جمعه یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد، ممنوع و جرم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی طالبی رییس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور و رییس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور ضمن تشریح اقدامات هیأت بازرسی در راستای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری گفت: شبکه گسترده بازرسان وزارت کشور در انتخابات پیش رو، مترصد نظارت و کنترل جریان انتخابات و حسن اجرای قانون می باشند.

وی افزود: تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از مجریان، بازرسان و ناظران و سایر نهادها و دستگاههایی که به نحوی تکالیفی را در قانون بر عهده دارند تلاش می کنند تا انشالله روز دوم اسفند ماه شاهد انتخابات پر شکوه، با مشارکت بالا و امنیت و سلامت کامل باشیم.

طالبی همچنین گفت: هیأتهای بازرسی استانها و شهرستانها و بازرسان شعب در سطح کشور در راستای اجرای ماده (25) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده (76) آیین نامه اجرایی انتخابات خبرگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی نامزدها، ممنوع و جرم است

هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی نامزدها، ممنوع و جرم است