مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-09سياسي

بودجه شهرداری همدان به طور متوازن برای تمامی مناطق شهر لحاظ شود


یکی از اصلی ترین وظایف شوراهای شهر تصویب بودجه شهرداری است که باید این بودجه به طور متوازن بین تمامی نقاط شهر همدان توزیع شود.

- همدان - رییس شورای شهر همدان گفت: یکی از اصلی ترین وظایف شوراهای شهر تصویب بودجه شهرداری است که باید این بودجه به طور متوازن بین تمامی نقاط شهر همدان توزیع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز جلسات بررسی بودجه شهرداری و با اشاره به اینکه به دلیل همفکری و تعاملی که بین شورا و شهرداری وجود داشت در بودجه 98 انحراف زیادی دیده نشد، افزود: در بررسی بودجه سال 99 شهرداری هم باید سعی شود بودجه به طور متوازن برای تمامی نقاط مختلف شهر تدوین شود، چرا که کار برای کل شهر است و ما نمایندگان تمام مردم شهر هستیم.

گردان با اشاره به تصمیم اعضای شورا در بودجه 99 جهت اولویت بندی پروژه های عمرانی به طور مشخص، اظهار کرد: این اولویت ها نباید باعث حذف بودجه عمرانی و موارد مورد نیاز شهر شود.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورا باید به گونه ای بودجه را بررسی و تصویب کنند که کمترین انحراف در کدها تعیین شده باشد و تحقق حداقل 85 درصدی بودجه را نیز به همراه داشته باشد.

رییس شورای شهر همدان ادامه داد: شهرداری اگر برای تحقق بودجه، فروش املاک را نیز در نظر گرفته باید سعی کند سرمایه شهرداری حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری همدان به طور متوازن برای تمامی مناطق شهر لحاظ شود

بودجه شهرداری همدان به طور متوازن برای تمامی مناطق شهر لحاظ شود