مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-09سياسي

تشکیل تیم ویژه برای بررسی کج شدن احتمالی برج طغرل


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تشکیل تیم ویژه جهت بررسی کج شدن احتمالی برج طغرل خبر داد و گفت: کج شدن احتمالی برج طغرل باید به صورت دقیق اعلام شود.

- حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی و برخی از رسانه ها مبنی بر کج شدن برج طغرل، اظهار داشت: هماهنگی های لازم را در این زمینه انجام دادیم تا بررسی های لازم صورت گیرد و تیم ویژه ای بدین منظور اختصاص داده ایم.

  وی افزود: میراث فرهنگی پیش از این مسأله را بررسی کرده و اعلام کرد که مشکل جدیدی برای برج طغرل پیش نیامده است، من نیز به صورت عینی تغییری در این برج مشاهده نکرده ام.

  وی در پاسخ به اینکه آیا فعالیت عمرانی در مترو سبب کج شدن احتمالی برج طغرل شده است، گفت: خط مترو قرار بود از این مسیر عبور کند ولی برگردانده شد و هیچ فعالیت عمرانی مربوط به مترو در آن محدوده نیست ولی گفته می شود ساخت و ساز در مجتمع رازی بر این برج تأثیر گذاشته که این مسأله باید بررسی شود.

  خلیل آبادی تأکید کرد: کج شدن احتمالی برج طغرل باید به صورت دقیق اعلام شود و دستگا ه های لرزه نگاری و دوربین های تخصصی در این زمینه بهره مند و گروه فنی و کارشناسی نظرشان را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم ویژه برای بررسی کج شدن احتمالی برج طغرل

تشکیل تیم ویژه برای بررسی کج شدن احتمالی برج طغرل