مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 08:102020-02-09دانش

زمان برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه اعلام شد/ معرفی 36 دانشجو


مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: بیست و هشتیمن جشنواره دانشجویان نمونه کشوری در اسفند 98 در نهاد ریاست جمهوری باحضور معاون اول رییس جمهور برگزار می شود.

- جاماسب نوذری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزییات بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه کشوری گفت: در این جشنواره علاوه بر دانشجویان نمونه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی نیز معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: حدود 35 الی 36 دانشجو در بیست و هشتمین جشنواره دانشجویان نمونه کشوری معرفی و تقدیر خواهند شد.

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: این جشنواره در فاصله روزهای 3 الی 6 اسفند 98 در نهاد ریاست جمهوری با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار خواهد شد.

وی درباره ارائه تسهیلات به دانشجویان نمونه در این دوره افزود: یک سری تسهیلات در آیین نامه دانشجویان نمونه برای این دانشجویان پیش بینی شده است که می توان به 6 امتیاز برای مصاحبه جذب هیئت علمی اشاره کرد.

نوذری گفت: این منتخبین در مقاطع پایین تر می توانند به مقاطع بالاتر راه یابند و جایزه نقدی هم برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است که به دلیل اینکه این موضوع در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری متفاوت است هنوز نهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه اعلام شد/ معرفی 36 دانشجو

زمان برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه اعلام شد/ معرفی 36 دانشجو