مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-09اقتصادي

تلاش می کنیم بلیت اتوبوس افزایش پیدا نکند/ احتمال افزایش بهای مترو


رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شاید افزایش نرخ بلیت مترو را در سال 99 داشته باشیم، اما مصر هستیم تا حداقل نرخ بلیت اتوبوس افزایش پیدا نکند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شاید افزایش نرخ بلیت مترو را در سال 99 داشته باشیم، اما مصر هستیم تا حداقل نرخ بلیت اتوبوس افزایش پیدا نکند.

مجتبی بهاروند در گفت وگو با ایسنا در خصوص افزایش بهای بلیت اتوبوس درسال 99، اظهار کرد: افزایش نرخ بلیت اتوبوس در شورا و شهرداری مطرح نشده است.

نظر شخصی من این است که نرخ اتوبوس و مترو در سال 99 تغییری نکند.

وی با اشاره اینکه با شرایط فعلی بنزین و حمل ونقل عمومی باز هم نظر من عدم افزایش نرخ بلیت اتوبوس است ، افزود: اگر کسی گفته است که می خواهیم نرخ بلیت اتوبوس را افزایش بدهیم، حرفی از طرف خودشان زده است و دست ایشان نیست.

رییس کمیسیون حمل ونقل، عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: پیش بینی من این است که اعضای شورا هم برای عدم افزایش نرخ بلیت اتوبوس همکاری های لازم را انجام خواهند داد.

مصر هستیم بلیت اتوبوس افزایش پیدا نکند بهاروند با بیان اینکه شاید افزایش نرخ بلیت مترو را در سال 99 داشته باشیم ، عنوان کرد: اما مصر هستیم که نرخ بلیت اتوبوس افزایش پیدا نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم بلیت اتوبوس افزایش پیدا نکند/ احتمال افزایش بهای مترو

تلاش می کنیم بلیت اتوبوس افزایش پیدا نکند/ احتمال افزایش بهای مترو