مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 11:402020-02-09سياسي

سردار شهید سلیمانی برای امنیت و عدالت بشر گام بزرگی برداشت


داود عامری، دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی گفت: باید نقش سردار شهید سلیمانی را در صلح و ثبات منطقه، در مقابله با تروریسم در منطقه و نقش امنیت ساز او در سطح ملی و فراملی را واکاوی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داود عامری، دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی امروز یکشنبه 20 بهمن ماه در همایش تحلیلی بر نقش شهید سپهبد سلیمانی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه ای و جهانی در باغ کتاب تهران اظهار داشت: غربی ها معتقدند که منطقه غرب آسیا باید بازمهندسی شود و قدرت های منطقه رو به تحلیل برود و با قدرت های ضعیف تری از کشورهای مسلمان منطقه روبرو باشند چون خواه ناخواه تأثیر اسلام را بر جهان خواهند دید.

وی افزود: از دید آنها باید منطقه غرب آسیا محیطی ناآرام و دچار آنارشی باشد تا منطقه را بر اساس چیزی که خود صلاح می دانند، بازمهندسی کنند.

دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی عنوان کرد: آنان با ورود داعش و ایجاد جنگ های نیابتی، خواستند جبهه اسلام و صهیونیسم را تغییر داده و مبارزه اسلام با اسلام ایجاد کنند تا هم به نفع اسراییل تمام شود و هم در منطقه ایجاد ناامنی کنند.

عامری اضافه کرد: بزرگان اهل سیاست در غرب این حرف ها را زدند و می گویند جهان اسلام را تخریب شده و تضعیف شده می خواستند نه کشورهای دارای امتیاز، اما جمهوری اسلامی همیشه تلاش می کرد در برابر توطئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شهید سلیمانی برای امنیت و عدالت بشر گام بزرگی برداشت

سردار شهید سلیمانی برای امنیت و عدالت بشر گام بزرگی برداشت