مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 13:562020-02-09سياسي

کاغذبازی های اداری مانع توسعه آوج شده است


نصرت الله علیرضایی در جمع مردم روستای شهید آباد در جریان سفر استاندار قزوین به شهرستان آوج به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، افزود: شهرستان کمنر توسعه یافته آوج نیازمند نگاه ویژه مسوولان است.

وی با اشاره به لزوم توزیع ناعادلانه خدمات در سطح استان، اظهار داشت: خدمات در شهرهای استان به طور متوازن ارائه شده اما شهرستان آوج از دید مسوولان دور مانده و نیاز به رسیدگی بیشتر دارد.

علیرضایی ادامه داد: عنوان محروم بودن به شهرستان آوج می تواند هم پیامدهای مثبت و هم منفی داشته باشد بنابراین نباید این کلمه را همیشه بکار ببریم و موجب یاس مردم شویم.

فرماندار آوج یادآورشد: اگر گفتن کلمه محروم موجب اختصاص اعتبار بیشتر و توجه جدی تر شود می تواند نتیجه بخش باشد اما اطلاق این واژه شاید موجب فرار سرمایه گذار هم شود.

این مسوول تاکید کرد: این شهرستان ظرفیت های کشاورزی و گردشگری فراوانی دارد که باید با کمک مدیران استانی و سرمایه گذاران فعال شوند.

علیرضایی افزود: زیرساخت های لازم برای حضور گردشگر در شهرستان آوج کافی نیست و باید در این خصوص تدبیر لازم اندیشیده شود.

فرماندار آوج خاطر نشان کرد: باید در این شهرستان حمایت های ویژه و تشویق های قابل توجه داشته باشیم تا سرمایه گذار رغبت حضور در آنرا داشته باشد و در این خصوص نیازمند مساعدت از مسوولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاغذبازی های اداری مانع توسعه آوج شده است

کاغذبازی های اداری مانع توسعه آوج شده است