مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 19:252020-02-09سياسي

پروژه نوق رفسنجان به بافق با حضور معاون وزیر راه افتتاح شد


امیرمحمود غفاری عصر روز یکشنبه در آیین افتتاحیه محور نوق- بافق افزود: پیشرفت پروژه های عمرانی به خصوص در بحث راه که با رفاه آحاد مردم ارتباط مستقیم دارد به تنهایی توسط دولت ممکن نیست و اگر همیاری و مشارکت مردم نباشد اجرای پروژه ها ممکن است سال ها طول بکشد.

وی ادامه داد: در حوزه راه های کویری ردیف مستقلی به همت نمایندگان مجلس ایجاد شده که این ردیف مستقل در حد بضاعت دولت تخصیص داده می شود و این امر برای بودجه راه ها در سال آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه باید تلاش در تخصیص حداکثری بودجه برای احداث راه ها داشته باشیم مردم هم باید کمک کنند؛ جاده بافق_ نوق جاده بسیار کلیدی است و در قسمتی از مسیر، 60 کیلومتر مقصد را به بافق نزدیکتر می کند و حداقل صرفه جویی در این مسیر سالانه 14 میلیون لیتر است.

غفاری خاطرنشان کرد: اگر بتوان در بحث راه های کویری با کمک نمایندگان مجلس ماده 12 را فعال کرد این صرفه جویی ها در سوخت را به کمک سرمایه گذاری ها در حوزه راه سازی به کار خواهیم برد و با شتاب بیشتر کارها پیش می رود.

30 کیلومتر از محور رفسنجان جوادیه بافق در 2 قطعه شامل 8 کیلومتر باند دوم و 22 کیلومتر راه اصلی در حوزه استحفاظی استان کرمان با اعتبار بالغ بر 675 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نوق رفسنجان به بافق با حضور معاون وزیر راه افتتاح شد

پروژه نوق رفسنجان به بافق با حضور معاون وزیر راه افتتاح شد