مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 19:252020-02-09ورزشي

مدیر کل بازرسی قوه قضاییه خوزستان با مردم کوی مدرس اهواز دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ابراهیم ممبینی در بازدید از منطقه کوی مدرس اهواز در جریان معضلات این منطقه قرار گرفت و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) با مردم دیدار کرد.

مردم مشکلات خود را به صورت شفاهی و یا کتبی در اختیار وی قرار داده و به تشریح جزییات مسائل و معضلات منطقه خود پرداخته و خواستار حل آنها شدند.

جمعی از اهالی این منطقه با اشاره به مشکلات منطقه خود، اولویت رامساله فاضلاب دانستند که با یک بارش کوچک فاضلاب سر ریز و مردم را با مشکلات زیادی مواجه می کند.

نداشتن آسفالت،و روشنایی ، نبود فضای سبز و پارک و فضای ورزشی از دیگر مشکلاتی بود که مردم از آن گله داشتند.

مدیر کل سازمان بازرسی قوه قضاییه در خوزستان نیز در جمع مردم منطقه کوی مدرس در مسجد فاطمه الزهرا(س) گفت: دریایی از محبت و یکرنگی را در بین شما مردم دیدم و جای تاسف است که مت مسئولان شرمنده شما مردم هستیم.

ممبینی افزود:اجرای عدالت باعث سیادت و آقایی حکومت ها می شود و این عدالت میسر نمی شود مگر اینکه مسئولی که داعیه خدمت به مردم را دارد با دردهای آنها آشنا باشد.

وی ادامه داد: نزدیکتر شدن بیشتر به مردم و حس کردن دغدغه های آنها باعث نزدیکی بیشتر به خدا می شود و مسئولان باید بدانند هرچه برای رضای خدا و رفع مشکلات مرم تلاش کنندخداوند عزت بیشتری به آنان خواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل بازرسی قوه قضاییه خوزستان با مردم کوی مدرس اهواز دیدار کرد

مدیر کل بازرسی قوه قضاییه خوزستان با مردم کوی مدرس اهواز دیدار کرد