مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 04:502020-02-10سياسي

محور نوق-بافق افتتاح شد


در نهمین روز دهه فجر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی محور نوق- بافق به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرمحمود غفاری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی عصر یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: امروز توفیق پیدا کردم به رفسنجان و بهرمان که شهر آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهر جدیدالتاسیس جوادیه منطقه نوق است سفر کنم.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر و افتتاح مسیر نوق_ بافق افزود: این پروژه به همت نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با جذب بودجه به ثمر رسیده است.

وی ادامه داد: پیشرفت پروژه های عمرانی به خصوص در بحث راه که با رفاه آحاد مردم ارتباط مستقیم دارد به تنهایی توسط دولت ممکن نیست و اگر همیاری و مشارکت مردم نباشد اجرای پروژه ها ممکن است سال ها به طول بیانجامد.

غفاری ابراز داشت: در حوزه راه های کویری ردیف مستقلی به همت نمایندگان مجلس ایجاد شده که این ردیف مستقل در حد بضاعت دولت تخصیص داده می شود و بودجه راه ها در سال آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: هم باید تلاش در تخصیص حداکثری بودجه برای احداث راه ها داشته باشیم هم اینکه مردم هم کمک کنند؛ جاده بافق_ نوق جاده بسیار کلیدی است و در قسمتی از مسیر 60 کیلومتر مقصد را به بافق نزدیکتر می کند و حداقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور نوق-بافق افتتاح شد

محور نوق-بافق افتتاح شد