مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 05:162020-02-10حوادث

محدودیت تردد برای تریلرها در همدان ایجاد شد


سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: برابر با دستورالعمل ناجا در صورت یخ بستن سطح جاده و لغزندگی محورها باید محدودیت تردد برای تریلرها اعمال شود بر این اساس در حال حاضر از تردد تریلرهای تک محور از گردنه اسدآباد جلوگیری می شود.

وی درباره علت جلوگیری از تردد این قبیل خودروها اظهار داشت: احتمال قیچی کردن تریلرهای تک محور هنگام لغزندگی سطح جاده زیاد است بنابراین برای جلوگیری از بروز این قبیل سوانح، مسدود شدن راه و ایجاد راه بندان از تردد آنها جلوگیری می شود.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: ریزش برف از ساعت پنج صبح امروز آغاز شده و جاده های همدان، بهار، اسدآباد و تویسرکان را فرا گرفته است و در حال حاضر برای تردد از گردنه اسدآباد نیازمند به زنجیر چرخ است.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: با وجود پخش شن و نمک توسط تیم های راهداری اما به علت برودت هوا سطح جاده یخ بسته و هم اینک بخشی از جاده های این استان لغزنده شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان از سفر غیرضروری پرهیز کنند ادامه داد: در صورت سفر ضروری، همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، جیره خشک و سالم بودن سیستم فنی، گرمایشی، برف پاک کن، لاستیک ها الزامی است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد برای تریلرها در همدان ایجاد شد

محدودیت تردد برای تریلرها در همدان ایجاد شد