مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-10اقتصادي

وزیر کار: 770هزارخانوارجدید به سبد حمایت معیشتی دولت اضافه شدند


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا امروز در دو سه نوبت قریب به 770 هزار خانواری که براساس تقاضاهای جدید مشمول شناخته شده اند، به مجموعه کسانی که از سبد حمایتی برخوردار بودند اضافه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، محمد شریعتمداری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه عسلویه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فعالیت های عمرانی دولت به همت مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی و تعاونی در طول سال همواره در حال اجرا است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:  امروز 66 میلیارد تومان پروژه در بخش های گوناگون بهره برداری می رسد که یکی از بخش های فعال دولت است و در این جا هم سازمان های عمومی و دولتی مراکز اقتصادی فراوانی دارند که برخی از آنها فعالیت های عمده اقتصادی در حوزه تولید مواد پتروشیمی برعهده دارند.

وی ادامه داد: در کنار بهره برداری عظیم از بزرگترین مرکز گازی جهان دارای ذخیره ارزشمند گاز در دنیا واحدهای متعدد پتروشیمی در دست احداث و توسعه است که هرکدام از اینها حتما به اشتغال منطقه کمک قابل توجه ای خواهد کرد.

شریعتمداری تأکید کرد: به طول اکید ما تلاش داریم همه فعالیت های اقتصادی در منطقه ابتدائا در حوزه حمایت از بومیان و افراد محلی در کنار پروژه ها ایجاد رفاه نصبی برای آنها در پی داشته باشد  تا در کنار منافع ملی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: 770هزارخانوارجدید به سبد حمایت معیشتی دولت اضافه شدند

وزیر کار: 770هزارخانوارجدید به سبد حمایت معیشتی دولت اضافه شدند