مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-10سياسي

اهمیت تقیّد به صیانت از آراء مردم در انتخابات


معاون حقوق عامه دادستان انقلاب و عمومی کرمان با اشاره به اهمیت تقیّد به صیانت از آراء مردم در انتخابات بیان کرد: مدیران و کارکنان دولت باید در ساعات اداری از دخالت در تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند زیرا انتصاب این گروه به دولت برای مردم شائبه ایجاد می کند.

- ایسنا/کرمان معاون حقوق عامه دادستان انقلاب و عمومی کرمان با اشاره به اهمیت تقیّد به صیانت از آراء مردم در انتخابات بیان کرد: مدیران و کارکنان دولت باید در ساعات اداری از دخالت در تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند زیرا انتصاب این گروه به دولت برای مردم شائبه ایجاد می کند.

محمدعلی سلیمانی صبح امروز دوشنبه 21 بهمن ماه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در انتخابات که نباید مغفول بماند، مشارکت مردم است که ناشی از دلبستگی آنان به نظام است و یکی از عواملی که تاثیر زیادی روی دلبستگی مردم به نظام دارد، عملکرد مدیران و رفتار کارگزاران نظام با عامه مردم است.

وی افزود: استاندارد شهید حاج قاسم سلیمانی در برخورد با مردم این بود که باید به این ایمان داشته باشیم که مردم عیال الله هستند و اگر با این رویکرد به مردم توجه کنیم، در رفتار و کردار ما نسبت به آنها استانداردی به دست می آید که منتهی به رضایت خداوند می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تقیّد به صیانت از آراء مردم در انتخابات

اهمیت تقیّد به صیانت از آراء مردم در انتخابات