مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 06:462020-02-10سياسي

بیانیه مجمع فرهنگیان به مناسبت یوم الله 22 بهمن/ کشور نیازمند وحدت ملی است


مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای را صادر و از آحاد مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای را صادر و از آحاد مردم ایران برای شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

در بیانیه مجمع فرهنگیان آمده است: یوم الله 22 بهمن نقطه عطف بزرگ تاریخی و در حقیقت آغاز مقطع رهایی ملت ایران در پرتو جنبش عظیم اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است که استقلال و آزادی را به ارمغان آورد و بر مبنای این انقلاب و حرکت عظیم، نظامی پایه گذاری شد که در آن جمهوریت و اسلامیت به تعادل و توازن رسید.

این بیانیه می افزاید: تجربه بزرگ و عمیق هشت سال دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده و از سر گذراندن فشارها و تحریم های ظالمانه نظام سلطه جهانی نشان داده است که نظام جمهوری اسلامی با قدرت متکی به پشتوانه و حمایت مردمی می تواند مشکلات و چالش ها را پشت سر بگذارند و امید و آینده بهتر را در ملت زنده نگه دارد.

مجمع فرهنگیان در بیانیه خود به مناسبت یوم الله 22 بهمن آورده است: امروز و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به مثابه تمامی سال های گذشته، کشور نیاز به امید، انسجام و وحدت ملی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع فرهنگیان به مناسبت یوم الله 22 بهمن/ کشور نیازمند وحدت ملی است

بیانیه مجمع فرهنگیان به مناسبت یوم الله 22 بهمن/ کشور نیازمند وحدت ملی است