مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 07:162020-02-10اقتصادي

توزیع 600 تن سیب در بازار شب عید استان مرکزی پیش بینی شد


جعفر اصغری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یک هزار و 200 تن پرتقال نیز با هدف تنظیم بازار در روزهای پایانی سال توزیع می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه کالا و خدمات بهاره نیز، 11 اسفند در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی این استان در اراک برپا می شود و بیش از 300 غرفه به مدت یک هفته اقلام شب عید را عرضه می کنند.

به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، غرفه های کالاهای اساسی از قبیل شکر، قند، برنج و گوشت با قیمت ستاد تنظیم بازار نیز در نمایشگاه بهاره اراک ایجاد می شود.

اصغری ادامه داد: ثبت نام متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه کالا و خدمات بهاره اراک آغاز شده و تولیدکنندگان کالاهای اساسی برای شرکت در نمایشگاه بهاره اراک در اولویت هستند و در صورت باقی ماندن غرفه ها واحدهای صنفی دارای مجوز و پروانه فعالیت نیز می توانند در این رویداد اقتصادی شرکت کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، نمایشگاه کالا و خدمات از 11 اسفندماه امسال به مدت یک هفته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 600 تن سیب در بازار شب عید استان مرکزی پیش بینی شد

توزیع 600 تن سیب در بازار شب عید استان مرکزی پیش بینی شد