مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 08:572020-02-10اجتماعي

همایش شهر ایده های برتر؛ از ایده تا بازار هدف


انرژی های تجدیدپذیر، مدیریت پسماند، مدیریت سبز، برندسازی، تجارت الکترونیک و تولید محصول سالم از محورهای شهر ایده های برتر در نظر گرفته شده است، ایده شویی که یک رویداد جالب کارآفرینی است و به افراد این امکان را می دهد تا در محیطی دوستانه به بیان ایده های نوآورانه بپردازند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان، هسته علمی سپاه ناحیه ملایر و پارک علم و فناوری در صدد برگزاری این رویداد مهم یک روزه است تا با شناسایی و معرفی ایده های برتر، بتوانند این ایده ها را به سمت کسب و کار هدایت کنند.

به همین منظور دست اندرکاران برگزاری همایش شهر ایده های برتر در دانشگاه ملایر گرد هم آمدند تا آخرین هماهنگی را برای برگزاری گردهمایی صاحبان ایده و فکر نو انجام و بتوانند میزبان تعداد بیشماری از نخبگان، اساتید، دانشجویان و کارآفرینان باشند.

سردار سلیمانی؛ مرد ایده های مقاومت معاون فرهنگی دانشگاه ملایر روز دوشنبه در این نشست هماهنگی گفت: این همایش به مناسبت بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مرد ایده های مقاومت و روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در 28 بهمن برگزار می شود که این نوع بزرگداشت ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شهر ایده های برتر؛ از ایده تا بازار هدف

همایش شهر ایده های برتر؛ از ایده تا بازار هدف