مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-10بين الملل

امارات می گوید دیگر به طور مستقیم در یمن حضور نخواهد داشت


امارات عربی متحده اعلام کرد که نیروهای این کشور دیگر به طور مستقیم در یمن وارد نبرد نخواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه نظامی زاید در ابوظبی روز یکشنبه (دیروز) شاهد رژه نیروهای اماراتی بازگشته از یمن بود و سرلشکر عیسی المزروعی نائب رییس ستاد مشترک ارتش امارات و فرمانده نیروهای اماراتی در یمن از تغییر استراتژی این نیروها در این کشور خبر داد.

به نوشته خبرگزاری رسمی امارات (وام ) در این رژه تمامی امرای هفت امارت نشین حضور داشتند و محمد بن زاید ولی عهد امارات با تعریف و تمجید از نیروهای نظامی این کشور مدعی شد: نیروهای مسلح ما هرجایی که پا گذاشتند امید را در آن جا تثبیت کردند و عامل خیر شدند.

اما در ابتدای این مراسم سرلشکر عیسی المزروعی ، فرمانده نیروهای اماراتی در یمن گزارشی از حضور پنج ساله این نیروها در یمن را ارائه داد و مدعی شد که تعداد کشته های نیروهای اماراتی در طول این سال ها 108 تن بوده است.

او افزود: پس از پنج سال از آغاز عملیات طوفان قاطعیت استراتژی حضور مستقیم که با حرفه ای گری عالی صورت گرفت، به راهبرد حضور غیر مستقیم تبدیل شده است که امروزه به دست نیروهای یمنی اجرا می شود؛ نیروهایی که سازماندهی و آموزش و تجهیز شده اند و لازم است تا بقایای خاک یمن را آزاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات می گوید دیگر به طور مستقیم در یمن حضور نخواهد داشت

امارات می گوید دیگر به طور مستقیم در یمن حضور نخواهد داشت