مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 11:352020-02-10سياسي

میزبانی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران از نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی البرز


دبیر اجرایی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان شرکت کننده در نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی استان البرز در دانشگاه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران خبر داد.

- ایسنا/البرز دبیر اجرایی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان شرکت کننده در نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی استان البرز در دانشگاه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران خبر داد.

هدی اصل روستا در گفت و گو با ایسنا، گفت: مرحله استانی نهمین دوره دوره مسابقات مناظره دانشجویی به میزبانی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار می شود که در این مرحله از مسابقات 22 تیم از دانشگاه های خوارزمی، پیام نور، فرهنگیان، آزاد اسلامی، پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و مراکز علمی کاربردی کارخانه قند، زرماکارون، دادگستری، مشکات ولایت، جهاددانشگاهی کرج و شهرداری کرج ثبت نام نموده اند.

وی افزود: نشست توجیهی و کارگاه آموزشی این دوره از مسابقات روز گذشته 20 بهمن ماه با حضور تیم های شرکت کننده در تالار دانشجو دانشگاه پردیس کشاورزی دانشگاه تهران برگزار شد و در این جلسه دانشجویان با روند برگزاری مسابقه، ساختار و تولید محتوا در یک مناظره و نکات کلیدی برای برگزاری یک مناظره علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران از نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی البرز

میزبانی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران از نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی البرز