مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-10سياسي

جامعه شناسی راهپیمایی 22 بهمن به بازار نشر آمد


کتاب «جامعه شناسی راهپیمایی 22 بهمن» در حالی وارد بازار نشر شده که درصدد پاسخگویی به این سؤال است که مردم ایران هر سال در راهپیمایی 22 بهمن، در حمایت از جمهوری اسلامی علیرغم همه شیطنت های دشمنان حماسه ای می آفرینند که جهانیان از درک آن عاجزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، به مناسبت چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی، کتاب جامعه شناسی راهپیمایی 22 بهمن به اهتمام پژوهشکده باقرالعلوم روانه بازار نشر شد.

این کتاب با تلاش حجت الاسلام علی جعفری و با مقدمه حسین کچوییان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط انتشارات سوره مهر به زیور تبع آراسته شده است.

نگارنده این کتاب به دنبال پاسخگویی به این سؤال است که در عصر حاضر که در آن از مرگ سیاست سخن گفته می شود و این دقیقاً به معنای بی میلی و عدم رغبت مردم به درگیری در سیاست های رسمی و نهادینه دولتی است، چگونه مردم ایران هر سال در راهپیمایی 22 بهمن، در حمایت از جمهوری اسلامی علیرغم همه شیطنت های دشمنان حماسه ای می آفرینند که جهانیان از درک آن عاجزند.

در بخشی از این کتاب مخاطبان می خوانند: یکی از مؤلفه های مهم فرهنگ اسلامی ایرانیان درهم تنیدگی همه جانبه اش با نظامات آیینی-شیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه شناسی راهپیمایی 22 بهمن به بازار نشر آمد

جامعه شناسی راهپیمایی 22 بهمن به بازار نشر آمد