مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 بهمن 1398 ساعت 16:302020-02-10سياسي

مواکب قشمی به عشق حاج قاسم مشق عشق می کنند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات قشم گفت: سه موکب هم زمان با خلق اربعینی دیگر در راهپیمایی 22 بهمن و در آستانه چهلمین سالروز شهادت سردار دل ها در جزیره قشم برپا می شود.

- وحید جابری امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مبتکر مواکب اربعین حسینی و مشارکت آنان در خدمت رسانی خالصانه به مردم در شرایط بحرانی نظیر سیلاب ها است.

وی با اشاره ارادت ویژه قشموندان به سردار دل ها، افزود: پیش بینی می شود در راهپیمایی 22 بهمن که در آستانه چهلمین سالروز شهادت حاج قاسم برگزار می شود، مردم با حضور گسترده خود اربعینی دیگر رقم بزنند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات قشم تصریح کرد: از این رو موکبداران قشمی به یاد و نیابت از سردار دل ها در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن از میدان جهاد تا میدان مزین به نام آن شهید بزرگوار سه موکب را به نام و یاد آن شهید برپا خواهند کرد.

جابری خاطرنشان کرد: این مواکب به صورت خودجوش و تنها به عشق حاج قاسم پای کارآمده اند تا با پذیرایی از راهپیمایی کنندگان و توزیع پوستر تلفیقی سردار دل ها و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مقام شامخ آن شهید و انقلاب را گرامی بدارند.

وی در پایان با دعوت از آحاد جامعه قشم برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: فردا هر قشموند با حضور و تجدید میثاق با آرمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب قشمی به عشق حاج قاسم مشق عشق می کنند

مواکب قشمی به عشق حاج قاسم مشق عشق می کنند