مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-11بين الملل

رویترز: ایرانی ها در اوج تنش ها با آمریکا، سالگرد انقلاب را گرامی داشتند


خبرگزاری رویترز در گزارش خود درباره راهپیمایی 22 بهمن در ایران به رغم تنش های این کشور با آمریکا، شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل و همچنین تصاویر موشک های ایرانی را برجسته کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه بازتاب رسانه ای حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، خبرگزاری رویترز به حضور مردم ایران در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار یک گزارش واکنش نشان داده است.

این رسانه انگلیسی، در گزارش خود درباره راهپیمایی 22 بهمن ماه نوشت: به رغم تشدید تنش ها با ایالات متحده، ده ها هزار ایرانی امروز (سه شنبه) در خیابان های تهران و دیگر شهرها حضور یافتند تا چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن بگیرند .

رویترز در این گزارش راهپیمایی مردم در تهران، مشهد، اهواز، کرمان و برخی دیگر از شهرها اشاره و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و پلاکاردهای آنها را برجسته کرده است.

رویترز همانند خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس (+ ) در بخشی از گزارش خود درباره سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به حمله تروریستی 13 دی ماه آمریکایی ها و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد.

در گزارش آمده است: بعد از حمله پهپادی سوم ژانویه ایالات متحده در بغداد و کشتن قاسم سلیمانی فرمانده ارشد نظامی ایران، این کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: ایرانی ها در اوج تنش ها با آمریکا، سالگرد انقلاب را گرامی داشتند

رویترز: ایرانی ها در اوج تنش ها با آمریکا، سالگرد انقلاب را گرامی داشتند