مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-11سياسي

هنربر: مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که شرکت در انتخابات یک تکلیف ملی و همگانی است، گفت: چنانچه امروز شاهد حضور دشمن شکن مردم بودیم، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که شرکت در انتخابات یک تکلیف ملی و همگانی است، گفت: چنانچه امروز شاهد حضور دشمن شکن مردم بودیم، در روز انتخابات نیز مردم با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

محمدباقر هنربر در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تبریز، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم شریف استان، علی رغم بارش شدید برف با شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا حضور پرشور و دشمن شکن خود را به نمایش گذاشته و مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار زدند.

وی با بیان این که 22 بهمن امسال به دلیل شهادت سردار سلیمان، متفاوت بود، افزود: مردم با تصاویر سردار به میدان آمده بودند تا بار دیگر ارادت خود را به آن شهید والامقان نشان دهند، امید است بتوانیم ادامه دهنده راه مقدس این شهید بزرگوار باشیم.

بخشدار مرکزی تبریز نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تبریز به ایسنا گفت: مردم تبریز، علی رغم تمامی دسیسه ها، فشارها و وضعیت جوی، با حضور پرشور خود، اتحاد، همدلی و پایبندی به نظام و انقلاب را نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنربر: مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند

هنربر: مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند