مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-11بين الملل

آسیب های محیط زیستیِ انگلیس پس از ترکِ اتحادیه اروپا


یک گزارش حاکی از آن است که جوجه تیغی ها، آسیابک ها و زنبورها از جمله گونه های جانوری در حیات وحش انگلیس هستند که به دلیل ایجاد شکاف های زیاد در حفاظت از محیط زیست به دنبال خروج این کشور از اتحادیه اروپا در معرض خطر قرار می گیرند.

- یک گزارش حاکی از آن است که جوجه تیغی ها، آسیابک ها و زنبورها از جمله گونه های جانوری در حیات وحش انگلیس هستند که به دلیل ایجاد شکاف های زیاد در حفاظت از محیط زیست به دنبال خروج این کشور از اتحادیه اروپا در معرض خطر قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مطالعه با درخواست اتحادیه حیات وحش، انجمن سلطنتی محافظت از پرندگان (RSPB) و صندوق جهانی حیات وحش (WWF) مدعی شده که انگلیس با خروج از اتحادیه اروپا مقررات خود را مبنی بر جلوگیری از چیدن پرچین ها در فصل لانه سازی و هرس و سم پاشی نوارهای حائل گیاهی با آفت کش از دست خواهد داد.

براساس گزارش موسسه سیاست های زیست محیطی اروپا (IEEP)، سایر مقررات موجود در قوانین اتحادیه اروپا که از تالاب ها محافظت کرده و از خاک های عاری از پوشش های کربن در برابر زهکشی یا فرسایش حفاظت می کند نیز با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در این کشور حذف خواهد شد.

با توجه به لغو قوانین اتحادیه اروپا در انگلیس قرار شد یک لایحه کشاورزی جدید در مجلس عوام این کشور مورد بحث قرار گیرد که به گفته منتقدان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های محیط زیستیِ انگلیس پس از ترکِ اتحادیه اروپا

آسیب های محیط زیستیِ انگلیس پس از ترکِ اتحادیه اروپا