مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 بهمن 1398 ساعت 19:402020-02-11فرهنگي

حاشیه نگاری بر اختتامیه فیلم فجر / از دردسرهای یک برج تا حکایت غایبان


اختتامیه جشنواره فیلم فجر در حالی برگزار شد که هیچ کدام از عوامل فیلم روز صفر به مراسم نیامدند و هجوم مهمانان غیرسینمایی با رفتارهایی عجیب به سالن همایش های برج میلاد بار دیگر نشان داد که مدیران برگزارکننده جشنواره فیلم فجر برای دوره های آینده .

- اختتامیه جشنواره فیلم فجر در حالی برگزار شد که هیچ کدام از عوامل فیلم "روز صفر" به مراسم نیامدند و هجوم مهمانان غیرسینمایی با رفتارهایی عجیب به سالن همایش های برج میلاد بار دیگر نشان داد که مدیران برگزارکننده جشنواره فیلم فجر برای دوره های آینده باید فکری جدی برای محل مراسم اختتامیه بکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،آیین پایانی جشنواره فیلم فجر 22 بهمن ماه در سالن همایش های برج میلاد با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، آن هم در حالی که مردم کارت به دستِ پشت درهای سالن با شنیدن صدای سرود و قرآن به داخل هجوم آوردند و با فریاد ، الفاظ نامناسب به مأمورانی که جلوی درها اجازه ورود مهمان های غیرمرتبط با طبقه همکف را نمی دادند و با پریدن از روی صندلی ها در جاهای باقی خالی مانده که مختص عوامل فیلم و اهالی رسانه بود نشستند.

در صورتیکه بالکن سالن همایش ها خالی بود.

نکته جالب توجه ادبیات کلامی بی ادبانه برخی از این افراد بود که حتی در حین خواندن قرآن، با ناسزا گفتن به جماعتی که جلوتر از آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نگاری بر اختتامیه فیلم فجر / از دردسرهای یک برج تا حکایت غایبان

حاشیه نگاری بر اختتامیه فیلم فجر / از دردسرهای یک برج تا حکایت غایبان