مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-12بين الملل

عباس: آماده از سرگیری مذاکرات صلح براساس طرح 2008 هستیم/المرت: عباس مرد صلح است


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی بر آمادگی خود برای آغاز مذاکرات با اسراییلی ها تحت نظارت بین المللی تاکید کرد.

- عباس: آماده از سرگیری مذاکرات صلح براساس طرح 2008 هستیم/المرت: عباس مرد صلح است رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی بر آمادگی خود برای آغاز مذاکرات با اسراییلی ها تحت نظارت بین المللی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با ایهود المرت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برای بازگشت به مذاکرات با اسراییلی ها از همان نقطه ای که متوقف شده بود و تحت نظارت کمیته بین المللی چهارجانبه صلح برای رسیدن به صلحی عادلانه و جامع اعلام آمادگی کرد.

وی گفت: ما آماده آغاز مذاکرات صلح هستیم اما تنها براساس شرایط طرحی که در سال 2008 و در دوران نخست وزیری المرت ارائه شد.

همانطور که امروز هم در شورای امنیت گفتم کاملا آماده از سرگیری مذاکرات کاملا از جایی هستم که با المرت متوقف شد و آن هم تحت نظارت کمیته بین المللی چهارجانبه صلح و نه براساس طرح الحاق و مسروعیت بخشی به شهرک ها که مخرب راه حل دوکشوری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس: آماده از سرگیری مذاکرات صلح براساس طرح 2008 هستیم/المرت: عباس مرد صلح است

عباس: آماده از سرگیری مذاکرات صلح براساس طرح 2008 هستیم/المرت: عباس مرد صلح است