مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-12اقتصادي

یخ زدگی 867 مورد کنتور آب در همدان


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از یخ زدگی 867 مورد کنتور آب در پی بروردت هوا طی دو روز گذشته خبر داد و گفت: 331 مورد از کنتورهای یخ زده مربوط به شهرستان همدان است.

- حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به یخ زدگی کنتورهای آب در همدان اظهار کرد: آمار یخ زدگی به نسبت سرما و در مقایسه با سال های قبل زیاد بالا نیست اما طی 24 ساعت گذشته تعداد قابل توجهی بوده است.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته 867 مورد یخ زدگی کنتور در سطح استان گزارش شده است افزود: بیشترین یخ زدگی با 331 مورد مربوط به همدان بوده است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب همدان بیان کرد: کمینه دمای هوا منهای 10 درجه بوده که این دمای پایین در فامنین تا منهای 19 درجه نیز گزارش شده است.

وی بیشینه دمای هوای همدان را صفر و مثبت یک در برخی شهرهای استان عنوان کرد و گفت: شرکت آبفا از ابتدای فصل زمستان سعی داشت برای کاهش یخ زدگی کنتورها هشدارهایی را برای مشترکان داشته باشد به طوری که باید کنتورهایی که خارج از ساختمان است با نایلون، فوم و خاک اره پوشش یابند و از ورود آب های سطحی به چاله کنتور جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بیشتر در خانه های خالی از سکنه است افزود: بارها گفته شده اگر از آب منزلی استفاده نمی شود، این کنتورها باید حفاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخ زدگی 867 مورد کنتور آب در همدان

یخ زدگی 867 مورد کنتور آب در همدان