مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 12:202020-02-12سياسي

ضرورت حمایت از چاپ و نشر کتب ارزشمند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ضرورت حمایت چاپ و نشر کتب ارزشمند و ایجاد شوق برای علاقمندان به کتابخوانی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب یزد، مطبوعات محلی و رسانه ها با تاکید بر ضرورت تقویت سواد در جامعه اسلامی اظهار داشت: باسوادی به معنای خواندن خط های سیاه در کتاب ها است اما در معنای واقعی به بیاض و روشنایی، سواد گفته می شود.

امام جمعه یزد با بیان اینکه با سوادی به معنای شناخت دانایی و بصیرت نسبت به هدف انسانیت است و در غیر این صورت برنامه و سبک زندگی را درست نمی فهمیم، بیان کرد: نداشتن هدف در زندگی به عنوان یکی از مجهولات در عالم است که انسان ها به آن توجهی ندارند و سبب سردرگمی آنها شده است.

ناصری عنوان کرد: متأسفانه در مسائل علمی هرچه پیشرفت می کنیم از نظر توجه به خدا دورتر می شویم در حالی که با هم هم خوان است و علم خواندن و دانشمند بودن، فطری انسان است و باید با دانش پیش رفت.

وی با تاکید بر اینکه کتاب و کتابخوانی باید در راستای تعالی فرهنگ عمومی و دینی مردم استفاده شود، گفت: هرچه عالم ما، عالم تر می شود باید خدایی تر باشد و بیشتر با خدا مرتبط شود و انقلاب بر این مبنا بوده است و حرکت امام (ره) نیز بر اساس حرکت به سمت کمال بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از چاپ و نشر کتب ارزشمند

ضرورت حمایت از چاپ و نشر کتب ارزشمند